Wat doet Vivarium hier?

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Vivarium
L1
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 22:43

Wat doet Vivarium hier?

Bericht door Vivarium »

Vivarium is een evenement dat zich richt op de aquarium-, vijver-, paludarium- en terrariumhobby en alles wat daarmee samen hangt.
Komend jaar zal in het laatste weekend van maart al weer de 4e editie plaats vinden van deze belevenis voor het hele gezin.

De reden dat ik, Marco en hoofd van het organisatieteam, ben aangemeld is dat wij van mening zijn dat de keverhobby raakvlakken heeft met de hobbygebieden waar wij ons op richten. Wij zoeken dan ook enthousiastelingen op dit forum die het zien zitten een tentoonstelling op jullie gebied op te zetten. Op deze manier kan een groot publiek (afgelopen jaar 8.000 bezoekers) kennis maken met jullie fascinerende dieren en wie weet hoevelen daardoor 'besmet' raken.

Mochten er mensen zijn die hier enthousiast voor zijn, meldt dit dan in dit topic.
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Welkom op het forum Vivarium en bedankt voor het voorstellen. Ik ben benieuwd wat je aan reacties krijgt. Zoals ik zie, er moeten hier ook verschillende standhouders rondzwerven, dus wie weet!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Plaats reactie