Even voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Even voorstellen

Bericht door Capsicum »

Hoi allemaal,

Ik ben Arie en ik woon in de mooie Betuwe. Ik heb vroeger altijd beestjes in huis gehad, zoals slangen, kikkers, bidsprinkhanen etc. Wat me echter altijd bij is gebleven zijn de kevers: ik had pachnoda's, waarvan ik de larven aan m'n andere dieren voerde. Deze kweekten ontzettend makkelijk in bladhumus op kamertemperatuur. Maar ik had ook veel plezier aan de kevers zelf, echt fascinerend. Destijds heb ik me voorgenomen ooit nog verder iets met kevers te gaan doen! Inmiddels hebben we een eigen huisje met ruimte en kan ik het zo gek gaan maken als ik wil :-p. Ik ben me nog aan het oriënteren trouwens, maar leuk om hier deel te kunnen nemen aan het forum.

Oh ja we (mijn vrouw en ik) hebben momenteel verder een hond, kippen en een aquarium met Nederlandse zoetwatervissen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Arie,

Welkom op het forum. Leuk dat je nu meer tijd hebt om met kevers aan de slag te gaan.
Ben je niet jaren geleden hier lid geweest of vergis ik me nu?
Ieder geval heel veel plezier op het forum.

Pim
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Pfoe goed geheugen, dat moet meer dan 10 jaar geleden zijn. De keverhobby is destijds niet goed van de grond gekomen helaas. Gelukkig heb ik nu meer tijd, ruimte en energie :)
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom! :)
🪲 Beetlegems 🪲
Plaats reactie