Enthousiast beginner!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Marijn
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 jun 2018, 23:01

Enthousiast beginner!

Bericht door Marijn »

Halloooo iedereen!

Ik ben Marijn, ik ben 18 jaar oud en weg van insecten. Ik heb thuis een hele grote bak met 4 rozenkevers een bak met wandelende bladeren en een bal met 3 Afrikaanse giga miljoenpoten. Zoals ik zei ik hou van insecten. Ik heb ook nog een bak met verschillende larven. Ik weet de soorten niet uit m'n hoofd weet alleen dat er mecynorhina torquata ugandesis tussen zit. 2 stuks helaas ik had er 10.... Maar dat heb je als je beginner bent en veel moet leren... Nu heb ik natuurlijk een miljoen vragen, want ja zo gaat dat, en ik hoop dat ik ze hier beantwoord ga krijgen. Ik hoop hier ook nieuwe aanwinsten te kunnen doen voor m'n kever bak😊
Zoals je leest ben ik heel enthausiast en wordt ik altijd heel gelukkig als ik in mijn terraria kijk😊 ik hoop heel veel van jullie te leren.

Groeten Marijn
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Leuk zeg! Ik moet ook nodig op zoek naar nieuwe miljoenpoten, ik mis de mijne al een paar maanden :(
Ook ik heb wandelende bladeren en kevers (en gekko's en een hamster). In de verschillende topics kun je al veel leren!
Wat denk je dat er fout is gegaan bij de 8 larven die het niet gehaald hebben?

Welkom hier!
Live, Larf, Love
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Hoi Marijn,

Leuk dat je zo enthousiast bent! Ben benieuwd naar de soorten larven die je hebt. Let erop dat verschillende soorten larven verschillende verzorging nodig hebben. Het kan zijn dat hierdoor je MTU larven het niet hebben gered.

Goed, houd ons op de hoogte en alvast veel leesplezier!

Groeten,

Ben
Marijn
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 jun 2018, 23:01

Bericht door Marijn »

Mirkku schreef: wo 13 jun 2018, 10:03 Leuk zeg! Ik moet ook nodig op zoek naar nieuwe miljoenpoten, ik mis de mijne al een paar maanden :(
Ook ik heb wandelende bladeren en kevers (en gekko's en een hamster). In de verschillende topics kun je al veel leren!
Wat denk je dat er fout is gegaan bij de 8 larven die het niet gehaald hebben?

Welkom hier!
Leuk idd ik wil proberen te kweken, ik heb nu 3 stuks maar weet niet goed hoe ik nou kweek er mee🤷 is allemaal nog redelijk nieuwe.
Plaats reactie