Wouter

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Wouter888
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 13:34

Wouter

Bericht door Wouter888 »

Hallo, wellicht heeft internet mij ook aangestoken voor deze hobby!

Ik ben Wouter, woonachtig in Zeist, Utrecht. Ik studeer Toegepaste Biologie in Den Bosch, en de opleiding heeft mij gestimuleerd tot meer interesse voor planten en dieren. Ik heb een aantal ideeën, zoals een tropisch vivarium, en dus misschien een aantal leuke kevers als ik er ruimte voor heb.

Ik was totaal niet op de hoogte van kevers houden, tot ik een post + foto voorbij zag komen op reddit (what'sthisbug?). Na wat rond te hebben gezocht zag ik dat je de larve van de "standaard" kever (Pachnoda marginata) makkelijk kunt kopen bij dierenwinkels. Ik ben zeker van plan dit te gaan doen, en zoek hiervoor wat meer inspiratie van andere keverliefhebbers, van bijvoorbeeld de ruimte waar de kevers in zouden kunnen.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Wouter en welkom in de wondere wereld van de kever hobby :D
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Hoi Wouter,

Welkom op het forum. Wat leuk dat je interesse hebt in kevers.
Het is een hele leuke, en vooral verslavende, hobby.

Ben benieuwd naar je eerste ervaringen.

Groeten,

Ben
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Welkom hier, leuk om zo 'in te stappen'. Ik ben zelf recent begonnen met de Mecynorrhina torquata ugendensis, een stapje groter. TOt nu toe hebben ze het allemaal overleefd ;-)

G
Live, Larf, Love
Wouter888
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 04 feb 2018, 13:34

Bericht door Wouter888 »