Jona

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
jnrm
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 18:53

Jona

Bericht door jnrm »

Hey iedereen,

Ik ben Jona en woon in Lier, België.
Ik heb 2 wimpergekko's en bezoek daardoor regelmatig reptielenshops. Daar zag ik op een bepaald moment een terrarium met kevertjes en was meteen geïnteresseerd.
Na wat opzoekwerk heb ik besloten mijn eerste stappen in deze hobby te zetten en heb ik enkele rozenkeverlarven gekocht en in een bak met bosgrond gezet in een temperatuur van ~25°C. Nu, een dikke maand later, heb ik 6 pachnoda marginata peregrina rondlopen.

In de reptielenshop waar ik de kevers zag verwijzen ze me enkel naar thepetfactory.de, dus besloot ik zelf wat verder te zoeken naar Belgische kwekers en hobbyisten.
Zo kwam ik op dit forum terecht, ik hoop hier veel bij te leren en wat meer te weten te komen over Belgische kwekers en houders.

Groetjes!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3114
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Jona,

Welkom op het forum.
Leuk dat je je aangemeld en voorgesteld hebt. We snappen allemaal wel dat je voor de kevers gevallen bent, aangezien ze zo leuk zijn.
Je kan naar hartenlust grasduinen naar informatie over van alles en nog wat over kevers. Mocht je niet direct vinden wat je zoekt dan is er altijd wel iemand die je wil helpen. Veel plezier op het forum.

Pim
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Wat toevallig; ik heb toevallig net een tekst geschreven voor een beginnend bedrijf in Lier :D

Wimpergekko's lijken me ook fantastisch, ik heb zelf 4 daggekko's!

Welkom op het forum!
Live, Larf, Love
jnrm
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 18:53

Bericht door jnrm »

Wat een hartelijk welkom, de sfeer lijkt hier echt leuk.

Pim, ik heb al een schat aan informatie gelezen en jouw website heb ik ondertussen ook ontdekt :)

Mirkku, het is een kleine wereld hé. Ben jij copywriter misschien?
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Jazeker, onder andere ;-) Daarnaast ben ik ook bezig met mijn studie Biology, laatste jaar!
Live, Larf, Love
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom op het forum Jona ! Wat leuk je eerste Pachnodas uitgekomen zijn. De eerste blijven je altijd bij :D Voel je vrij om af en toe een foto update te posten in het foto topic ;)
Plaats reactie