Hoi iedereen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
brothajok
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: di 05 sep 2017, 21:15

Hoi iedereen

Bericht door brothajok »

Hoi iedereen bij deze stel ik mijzelf ook eventjes voor,

Ik ben Tom bijna 25 jaar oud en woon vlakbij breda. Ik ben al een aantal jaar bezig met het kweken van diverse soorten dieren zoals baardagamen, wandelende takken (Heteropteryx dilatata) roofwantsen en bidsprinkhanen. Nu twijfelde ik al een tijdje of ik ook een start wilde maken met kevers en heb nu toch de knoop doorgehakt om mijzelf hierin te verdiepen en dit is dan ook een van de hoofdredenen dat ik mijzelf op dit forum heb aangemeld, met de hoop dat hier wat mooie kweekverslagen staan en misschien ook mogelijke aanbieders van larven en/of kevers.

als jullie vragen hebben etc hoor ik ze graag! foto's en verslagen van mijn kant zullen zo snel mogelijk volgen!

groetjenss :)
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Welkom op het forum Tom!

Een goede keus om toch aan de keverhobby te beginnen. Ieder soort is prachtig maar daar zul je snel achter komen.
Lees je eerst even goed in en kies vervolgens een leuk soort uit om te beginnen :P
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Tom,

Welkom op het forum. Leuk dat je je ook met kevers wilt gaan bezighouden en inlezen is natuurlijk het allerbeste begin. Er is hier heel veel informatie te vinden en mocht je nog vragen hebben dan stel je ze maar. Veel plezier hier op het forum!
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Welkom Tom,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in kevers.
Je zult hier meer dan genoeg informatie vinden over je nieuwe hobby.

Veel leesplezier alvast!

Groeten,

Ben
Domien
Ei
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 18 dec 2016, 17:08

Bericht door Domien »

Hey tom!

Kom anders een keertje langs op naturaria in antwerpen op 24 september. Veel informatie en kevers kan je daar vinden :)

Groeten

Domien
Huidige soorten:

Eudicella (cyprolais) Hornimanni
Protaetia (eupotosia) Mirfica
Pachnoda Aemula
Mecynorhina Oberthueri
Mecynorhina Ugandensis
Allomyrina Dichotoma
Plaats reactie