even voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Joop
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 13 nov 2016, 11:54

even voorstellen

Bericht door Joop »

Hallo keverliefhebbers. Mijn naam is Joop. Samen met mijn zoon verzorgen wij allerlei beesten. We vinden van alles leuk.
We hebben onder meer salamanders, kikkers, vogels, slakken, honden, een kat en een zojuist opgestarte mierenkolonie.
We hebben al eerder kevers gehouden, chlorocala, Pachnoda, en mestkevers uit het bos. We willen weer iets opstarten, vandaar dat we lid worden van dit forum. Vriendelijke groet,Joop.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Joop (en jouw zoon),

Welkom op het forum! Leuk dat jullie al eens kevers gehouden hebben en ze weer gaan houden. Er is genoeg te vinden op het forum om jullie weer op weg te helpen. Heel veel plezier hier.

Pim
Joop
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 13 nov 2016, 11:54

Bericht door Joop »

Hoi Pim. Bedankt voor de toegang tot het forum. We hebben zojuist een paar dola's uit de dierenwinkel meegenomen.
Het doosje zegt Pachnoda butana. Het schijnt synoniem te zijn voor P.m. perigrina. Het zijn er 20, en zitten in een strooisellaag uit een eiken/beuken bestand. Er zitten dus ook wat stukjes vemolmd hout in. Als proteinebron zijn wat legkorrels
(voor kippen) toegevoegd. Heb je eventueel nog suggesties? We zijn dus van start gegaan! Mijn zoon heeft apart een apart account aangemaakt,( BeetleFan101)
Vriendelijke groet, Joop.
Gebruikersavatar
Angelique83
Ei
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 21:06

Bericht door Angelique83 »

Welkom op het forum x
"Don't tell me that the sky is the limit, when there are footprints on the moon."
Plaats reactie