hallo ik ben solex

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
solex
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: za 23 jan 2010, 10:38

hallo ik ben solex

Bericht door solex »

Hallo ik ben solex (Alex Feenstra) en ben lid geworden van dit forum omdat ik weer kever soorten wil hebben, omdat ik al eens vaker kevers heb gehad maar door ouderdom zijn deze dood gegaan :(, van daar dat ik lid ben geworden.
Ik heb onder andere nog meer insecten zoals bidsprinkhanen en wandelende takken verder heb ik nog 2 ratten slangen.
Kijk anders eens op http://insectenhobby.hyves.nl/ daar staan al mijn foto's van mijn dieren op, ook van de kevers die ik heb gehad.

Gr Solex
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Welkom Alex! Ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum.

Hebben je Chalcosoma caucasus nooit gepaard? Of had je alleen een mannetje? Wel erg mooie soort!
Ik hoop dat je hier genoeg inspiratie kan vinden om de hobby weer op te pakken. :D
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Saerchy
L3
Berichten: 132
Lid geworden op: za 10 okt 2009, 11:07

Bericht door Saerchy »

Welkom Alex :)

Kevers zijn nou ook niet echt dieren die je heb om het individu, zonder kweek ben je namelijk nergens ;)
Mecynorhinella ugandensis
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata
Plaats reactie