Nieuw

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
RitaG
L1
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 08 feb 2017, 20:04

Nieuw

Bericht door RitaG »

Hallo, ik ben Rita van der Glas en herintreder in de wereld van de kevers. 30 jaar geleden had ik ook div soorten kevers maar nu wil ik weer beginnen. Als iemand in een straal van 20 km om IJmuiden mij kan helpen aan wat mooie koppels of larven hou ik mij aanbevolen, tegen betaling natuurlijk. :D
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Ritag, welkom op het forum!!

Ik vermoed dat wij via marktplaats ook contact hebben :mrgreen:

Welke soorten heb je in het verleden gehad?

Leuk iedergeval dat je het weer oppakt!
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom terug dan Ritag ! Heerlijk om te zien dat het kevervirus blijft sluimeren... Mag ik vragen waarom je toen der tijd gestopt bent ? En hoe kwam je vroeger aan larven of imagos ? Tegenwoordig is het lang leven het internet maar ik kan mij zo voorstellen dat dat 30 jaar geleden wel even wat anders ging. Nou ja kortom fijn dat je weer terug in de hobby bent !
RitaG
L1
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 08 feb 2017, 20:04

Bericht door RitaG »

Ik heb idd contact met jou op marktplaats. Ik had vroeger de gewone rozenkever bruin geel. Ik ben ook vroeger bij Harald geweest en heb bij hem ik de keverkamer lopen kwijlen.....haha helaas was mijn ex geen dieren liefhebber en heb mij niet
Zo mogen uitbreiden als ik zou willen. Nu ben ik in mijn uppie en doe wat ik wil.... Dus via marktplaats en jullie wil ik verder. Kennen jullie Jan uit Amsterdam hij staat op marktplaats met Trypolxylus Dichotomus. Ik zou graag larven hier van kopen maar hij reageert totaal niet op de mail. Heeft iemand anders deze larven te koop?
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Hoi Rita,

Welkom op het forum en leuk dat je de hobby weer oppakt.

Wat betreft de larven van Jan, ik heb deze ook bij hem gekocht.
Hij is inderdaad niet al te vlot met reageren via Marktplaats, maar ik zal je een PB sturen met zijn directe email.
Wie weet gaat dat beter.

Groetjes,

Ben
RitaG
L1
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 08 feb 2017, 20:04

Bericht door RitaG »

Bedankt Ben . Ik heb een mailtje gestuurd.
Plaats reactie