nieuw uit Assen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Marleenv
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 27 jan 2017, 14:27

nieuw uit Assen

Bericht door Marleenv »

Hallo allemaal,
Ik ben Marleen, ven 21 jaar en kom uit Assen. Ik werk met exotische dieren al een paar jaar. Maar 2 jaar geleden is mijn interesse met insecten begonnen.

Zowel met reuzen slakken, wandelende takken als met kevers.

Na de zomer ga ik het huis uit en wil ik (als het lukt) een eigen appartement. Als dat lukt wil ik graag een bak met rozenkevers. Maar misschien ook gecombineerd met slakken of wandelende takken. Het gaat mij dan ook niet om de fok.

Hopelijk heb ik mij zo goed genoeg voor gesteld

Groetjess, Marleen
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Marleen,

Welkom op het forum. Leuk dat je al een paar jaar bezig bent met verschillende dieren. Als je uit huis gaat zal je zeker wel een plekje voor insecten gaan maken, als ik jouw bericht lees. Kevers zijn ontzettend gaaf om te houden en vooral om hun gehele ontwikkeling mee te maken. Je vindt hier heel veel informatie over het houden van kevers, dus je kan je alvast inlezen. Veel plezier hier.

Pim
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Hoi Marleen,

Welkom op het forum. Leuk dat je geïnteresseerd bent in kevers. Ze zijn echt superleuk!

Ben wel benieuwd naar met welke exotische dieren je hebt gewerkt...

Groetjes en veel leesplezier,

Ben
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Marleen, hartelijk welkom op het forum ! Wat leuk dadelijk je eerste eigen stekkie ! Voordeel daarvan is natuurlijk dat niemand je meer gaat vertellen wat je wel of niet in huis kan halen qua beesten :-) Welke rozenkever heeft je aandacht getrokken ? De Pachnoda of een ander soort ?
Marleenv
Ei
Berichten: 7