Romagoal van bugsexpress.nl

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
romagoal
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: do 27 okt 2016, 04:12

Romagoal van bugsexpress.nl

Bericht door romagoal »

Hallo iedereen,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Geert en ik ben al een hele tijd bezig met ongewervelden. Kevers beginnen mij meer te interesseren. Dat, en het feit dat jullie forum het insectenplein organiseert op Vivarium binnenkort nopen mij om mezelf wat voor te stellen uiteraard.
Samen met mijn partner verzorgen wij onze beestjes, en de opvolging is hoop ik reeds verzekerd want ik heb twee leergierige zoontjes.

Mijn onderneming tenslotte noemt 'Bugsexpress'. wij kweken en verkopen voornamelijk ongewervelden.
We bestaan sinds 1 juli 2016 en zijn zeer tevreden met de gang van zaken tot hiertoe. Mocht je meer willen weten hierover, dan verwijs ik je graag naar de website, en naar de bijhorende Facebook pagina.

We hopen volop dat onze mooie hobby veel meer aantrek zal krijgen, en we doen ons best om hieraan ons steentje bij te dragen.

Mocht er iemand vragen hebben ofzo, vraag gerust he. Ik hoop hier veel bij te kunnen leren.

Mvg,

Geert
Laatst gewijzigd door romagoal op vr 28 okt 2016, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Hoi Geert,

Welkom op het forum! Je hebt zo te zien al een indrukwekkende verzameling dieren. Wellicht word je door het lezen van de informatie hier op het forum en het bekijken van de mooie foto's wel overgehaald om ook wat kevers aan je arsenaal toe te voegen.

Mocht je vragen hebben of specifieke wensen, laat het ons dan weten. Dan is er vast iemand die je verder kan helpen.

Groeten en wellicht tot op Vivarium?

Bas
romagoal
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: do 27 okt 2016, 04:12

Bericht door romagoal »

Dat zal zeker niet mankeren ;) dankjewel voor de warme welkom!
Lang niet alle dieren staan op de site trouwens, we zijn momenteel helaas nog gelimiteerd aan maximum 50 producten.
Zekers da, kijk er naar uit jullie daar te ontmoeten.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Geert,

Welkom op het forum. Leuk dat je je aangemeld en voorgesteld hebt. We zien je uiteraard met BugsExpress op Vivarium en kunnen dan uitgebreider kennis maken. Leuk trouwens dat je zoveel ongewervelden hebt en je wellicht ook met kevers wilt gaan bezighouden. Hier valt ieder geval genoeg te lezen. Heel veel plezier op het forum en ieder geval tot op Vivarium!

Pim
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Geert, welkom op het forum!

Je hebt inderdaad een mooie site en een mooie collectie dieren!
Maar inderdaad, het kopje kevers ontbreekt nog en het zou dan ook erg deftig staan als deze aan de collectie werd toegevoegd :D

Allicht zitten er op vivarum een paar leuke soorten voor je bij :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Geert, een beetje laat maar niet minder gemeend, welkom ! Tot morgen ;)
Plaats reactie