Hoi allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
mike84
L1
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 23 okt 2016, 18:26

Hoi allemaal

Bericht door mike84 »

Hoi allemaal.
Ik ben mike, 32 jaar en kom uit uithoorn. Ik heb nu sinds een jaar pachnoda aemula's en hoop mijn hobby binnenkort op Het vivarium te kunnen uitbreiden :D
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Mike,

Leuk dat je het forum gevonden hebt!

Je kunt hier heel veel informatie vinden en vast kijken in welke soorten je interesse hebt.
Zoals ik al in de mail noemde zullen een aantal forum leden ook op de vivarium beurs staan, daar is natuurlijk ook alle gelegenheid om vragen te stellen en eventueel wat nieuwe soortjes aan te schaffen :D Ik hoop dat ik er ook bij kan zijn :P

Ieder geval welkom op het forum en veel leesplezier!
mike84
L1
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 23 okt 2016, 18:26

Bericht door mike84 »

Hoi arthur, ik was opzoek naar info over de mecynorrhina polyphemus en kwam automatisch hier terecht.
Ik wil me gaan richten op de M polyphemus. Echt een pracht kever! Ben inmiddels begonnen met ruimte te maken :D en heb wat curverbakken in geslagen.
Mr.B
Megasoma elephas elephas
Berichten: 351
Lid geworden op: zo 03 jan 2016, 18:14

Bericht door Mr.B »

Welkom op het forum Mike.
En inderdaad, de Polyphemus is een prachtkever!
Sjoerd Ellenkamp
L1
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 okt 2016, 08:23

Bericht door Sjoerd Ellenkamp »

Welkom Mike,

Ook ik ben net lid van het forum en lees me helemaal suf.

Veel plezier met lezen en ik ben benieuwd naar je eerste aanschaf.

Groeten Sjoerd
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Hoi Mike,

Ook namens mij welkom op dit forum! Leuk om te zien dat geregeld nieuwe enthousiastelingen de weg naar het forum weten te vinden.

De Mecynorhina polyphemus confluens is een mooie soort om mee te beginnen. Uiteraard zijn er soorten die wat minder risico's vormen voor iemand die nog geen ervaring heeft, maar met een goede voorbereiding kom je al een heel eind. Ik heb de komende tijd in ieder geval een aantal verse koppels van deze soort die ik hier aan zal bieden en verse L1 larfjes heb ik ook. Mocht je daar interesse in hebben dan hoor ik dat wel van je. :)

Veel plezier met inlezen en het treffen van de voorbereidingen.

Succes!
mike84
L1
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 23 okt 2016, 18:26

Bericht door mike84 »

Bedankt voor het warme welkom allemaal :D. Er is idd genoeg informatie te vinden en prettig dat ik ook met vragen hier terecht kan.
Uiteraard hou ik iedereen op de hoogte. Ik wacht eerst even af wat het vivarium mij te bieden heeft. Ik ben inmiddels wel begonnen met de bouw van mn terrarium. Ook daarvan binnenkort de foto's :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Mike ! Fijn dat je de weg naar het forum hebt gevonden ! Hopelijk tot ziens op Vivarium as weekend :)
Plaats reactie