Hallo ik ben Dinand

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Dinand
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 okt 2015, 17:42

Hallo ik ben Dinand

Bericht door Dinand »

Ik heb vandaag mijn eerste kevers gekocht pachnoda sinuata flaviventris L3. Ik wilde dit al een lange tijd. Ik ben begonnen met keveren en het opzetten en determineren van insecten. Ik wilde daarnaast ook graag kevers houden, liefst zou ik grote neushoorn kevers en het vliegend hert willen, maar die heb ik dus niet.
Ik weet er nog niet genoeg van dus ik heb eerst veel gelezen en filmpjes gekeken. Ik hoop dat ik jullie zo nu en dan iets kan vragen. En misschien hebben jullie al wel tips voor mij, dan hoor ik dat graag.
Oh ja ik ben 9 jaar en mijn moeder helpt me met dit forum.
Groeten Dinand
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Dinand,

Welkom op het forum. Heel goed dat je eerst gelezen hebt wat het houden van kevers eigenlijk inhoudt voordat je ze aangeschaft hebt.

Leuk dat je vandaag jouw eerste kevers gekocht hebt en met keveren gaat beginnen. Waar heb je ze vandaag gekocht?

Heel veel plezier hier op het forum, maar dat zal wel lukken.

Pim
Dinand
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: di 20 okt 2015, 17:42

Bericht door Dinand »

Ik heb ze vandaag in Zwolle op de beurs gekocht van een meneer uit Groningen. Ze zitten al lekker in hun bak en hebben een stukje appel schil gegeten. Hartstikke leuk :D
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Dinand welkom op het forum :D Wat gaaf dat je nu echte kevers in huis hebt ! De Pachnoda marginata peregrina is een prachtig beestje wat je de hele dag door je terrarium heen ziet lopen en vliegen. Ondanks hij geen grote hoorn heeft is het een hele goede keuze hoor ;) Als je vragen hebt kan en mag je die stellen hoor. Er is altijd wel iemand op het forum die je antwoord kan geven.
bertjanvannorel
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: do 26 nov 2015, 20:16

Bericht door bertjanvannorel »

en pachnoda sinuata flaviventris zijn ook gaaf ;) zeker net zo leuk!
Plaats reactie