hey ik ben Nick

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
nick-w
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 07 okt 2015, 12:05

hey ik ben Nick

Bericht door nick-w »

Hey allemaal,

Ik ben dus Nick, ben 24 jaar en woon in België zelf kweek ik al lang insecten en dan voornamelijk vlinders, nachtvlinders en wandelende takken.
Maar nu zouden we graag onze hobby uitbreiden en dit met het kweken van kevers, bidsprinkhanen en zoetwatergarnalen.

Zo ben ik dus op dit forum beland, om uiteraard veel over deze prachtige dieren te leren, en te weten te komen.

Groeten,

Nick
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Nick!

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de keverhobby! Hier zul je vast geen spijt van krijgen:)

Ik zou zeggen, Welkom op het forum! Lees je ff goed in en kies een mooi soortje uit om te beginnen :D En bereid je voor op vele soorten die zullen volgen :lol:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Nick, hartelijk welkom op het forum ! Tof dat je nu ook aan de kevers wilt gaan beginnen. Zo te zien heb je al een hoop ervaring met insecten :D Ik hoop en denk dat deze insecten je uitstekend gaan bevallen. Je spreekt over "we", je bent dus gelukkig niet de enige in huis die een passie voor insecten heeft.
nick-w
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 07 okt 2015, 12:05

Bericht door nick-w »

Nee inderdaad, ik doet dit samen met mijn vriend. het is zo leuk je hobby samen te delen :-)
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Samen een hobby delen is inderdaad nog leuker ! Ook minder gezeur over hoeveel geld, tijd of ruimte je nu weer aan je beestjes hebt besteed :lol:
Plaats reactie