hallo

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
tom941
L1
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:12

hallo

Bericht door tom941 »

hallo ik ben tom,
Na jaren baardagamen slangen kameleons en andere reptielen te hebben gehad.Ben ik gestopt met de reptielen hobby en heb ik een tijdje niets meer gehad. Na een paar jaar begon het toch te knagen en ben ik begonnen met insecten wandelende takken en bladeren. En sinds de beurs in antwerpen heb ik mijn eerste larve gekocht van de Eudicella woermanni .Ik ga mij hier nog verder in verdiepen en hoop zo stilaan meer soorten te kopen.
mvg tom
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Hoi Tom, Welkom op het forum!

Heel leuk dat je aan de keverhobby bent begonnen! Wees maar niet bang, dit zullen er inderdaad steeds meer worden ;)
Leuk soort om mee te beginnen! Hoeveel larven heb je, en hoe groot zijn ze?

Welke takken en bladeren heb je eigenlijk zitten?

Veel plezier op het forum!
tom941
L1
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:12

Bericht door tom941 »

Ik heb 6 l3 larven gekocht.
Van wandelende bladeren heb ik eigenlijk maar 1 soort en dat psg 278.
Wandelende takken daar heb ik er wel wat meer van dat zijn de volgende psg 1,9,255,270,314,331.
mvg tom
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Tom, een beetje laat maar niet minder oprecht: Hartelijk welkom op het forum ! Leuk dat je aan het keveren bent geraakt. Psg 287 zijn geweldig om te bekijken, ongelofelijk hoe mooi en gedetailleerd de natuur in elkaar zit. Vind het vervelling proces ook geweldig om te zien. De oversteek naar kevers is een goede keuze. Ze zijn nog energieker dan de takken en bladeren. Voordeel is ook dat je in de winter niet hoef te gaan struinen voor vers groen. Ik wens je veel kijk en lees plezier op het forum en als er vragen zijn dan kun je die naar harte lust stellen. Het forum is voor en door leden. ;)
tom941
L1
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 12 jul 2015, 14:12

Bericht door tom941 »

Bedankt,
Vind psg 278 ook de mooiste van mijn insecten zonder de kevers natuurlijk.
Plaats reactie