De hoogste tijd.

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Diablo
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 19:37

De hoogste tijd.

Bericht door Diablo »

Goedenavond,

Het is na ruim 3 jaar toch echt wel tijd om me even voor te stellen. Ik lees al een poosje mee, maar sinds kort zelf ook aktief kever houder.

Ik ben Peter, 31 jaar. Samenwonend en vader van een zoon. Ik ben sinds mijn 18e aktief in de dieren hobby. Reptielen/spinnen/ vlinders en dan nu ook kevers.
Momenteel heb ik wat kevers betreft 12 larven van Mecynorrhina torquata ugandensis. Nu in L2 stadium.

Tot zien op het forum.
andries
L2
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 28 feb 2011, 19:00

Bericht door andries »

Welkom! :)

Welke spinnen heb je allemaal?
-psg 195,270
-pachnoda marginata peregrina
-Archispirostreptus gigas
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Hoi Peter, nogmaals welkom op het forum dan maar!

Leuk om te zien dat je uiteindelijk toch met kevers begonnen bent. Hopelijk doen de larven het goed en kun je over niet al te lange tijd gaan genieten van de prachtkevers die eruit voort komen. Hier heb ik afgelopen weekend de eerste L3 larve gevonden van deze generatie, dus wellicht zullen die van jouw snel volgen. Veel succes ermee!

Bas
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Peter,

Welkom op het forum. Leuk dat je jezelf na drie jaar toch voorgesteld hebt en ook met kevers bent begonnen. Je hebt nu toegang tot de rest van het forum, waar je veel info kan vinden over allerlei soorten. Veel plezier hier.

Pim
Diablo
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 19:37

Bericht door Diablo »

Hallo,

Dank voor het welkom.

@ Andries:
Ik ben voor de geboorte van mijn zoontje volledig gestopt met spinnen.
Ik had met name boomspinnen van het genus Avicularia, Psalmopoeus en Poecilotheria. Met de eerste 2 ook succesvol gekweekt.

@ Bas:
Hoi Bas! Wat leuk dat jij hier ook zit! Ik zal de voortgang van de larven wel een keer posten hier op het forum.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Diablo ! Welkom op het forum. Hoe oud is je zoontje ? Is hij al op een leeftijd dat hij begrijpt wat kevers zijn of is hij daar nog net te jong voor ? In ieder geval erg leuk dat een kind op kan groeien met bijzondere stukjes natuur om hem heen.
Plaats reactie