Wie ben ik?

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Saerchy schreef:Ze vind het gewoon niks maar kevers vind ze wel goed :P
Misschien dat ik haar ooit nog kan overhalen maarjah :)
De truc is om te doen alsof je opzoek bent naar huisdier(en) voor haar. Vervolgens wilt ze na verloop van tijd een andere soort(en) en kun je haar oude kweekgroep in je kamer stallen. Zo heb ik een groep 2ehands Pachnoda marginata's en een groep Eudicella gralli's.

Toch, Annette? :lol:
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Annette
L3
Berichten: 114
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 11:11

Bericht door Annette »

Ooh, zo is het niet helemaal gegaan. De Pachnoda's heb ik vrijwillig afgestaan, maar de gralli zat tegen het glas. Toen het geen smithi bleek te zijn heb je hem opgeëist. Maar afijn, ik ben gelukkig met een overvloed aan smithi larven en een terrarium met imago's van Mecynorhinella ugandensis. Bij de laatste soort vallen jouw miezerige Pachnoda's en gralli in het niet! :mrgreen:

Hoezo moddergooien? :P

Ik vind dat je je moet beperken tot het kweken van een aantal soorten. Het eind is zoek, je kan je hele huis wel vol zetten met terraria en allerlei dieren. Maak gewoon een keuze en wees flink om eerst het ene te kiezen, na een tijdje weg te doen en dan het andere. Dus Peet, één terrarium en that's it! ;)
Mecynorhinella ugandensis, Mecynorhinella polyphemus confluens, Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Pachnoda aemula, Pachnoda sinuata flaviventris, Pachnoda marginata peregrina, Chlorocala africana africana, Chlorocala africana oertzeni,
Plaats reactie