eventjes voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
limburg vooruit
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 16 feb 2015, 14:33

eventjes voorstellen

Bericht door limburg vooruit »

Hey,

mijn naam is Glenn, ben woonachtig te Sint Truiden samen met vrouw en kind.

Mijn hobby's zijn lezen, internet, mijn tuin, mijn dieren (hond, vissen en kanarie's), wandelen, dierentuinen bezoeken en fotograffie. De laatste 3 worden dan ook meestal gecombineerd.

Mijn intresse in ongewervelde is er altijd wel wat geweest, maar behalve enkele slakken en garnalen in mijn aquarium heb ik geen andere dieren in huis. Zou wel willen,maar mijn vrouw vind het maar ongedierte en wil het niet in huis.

Veel zal ik hier dus niet kunnen helpen,maar om zelf bij te leren hoop ik hier goed te zitten. Wie weet komt die hobbykamer er toch ooit.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Glenn,

Welkom op het forum. Jammer dat je vrouw niet zo van de ongewervelden is, maar wat niet is kan nog komen. Ik hoop het beste er van. Je kan ieder geval hier veel lezen over de hobby en wie weet wat er nog gaat gebeuren. Veel plezier hier.

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Glenn ! Ach wie weet komt het er ooit nog van. Je bent niet de eerste die een tegensputterend thuisfront heeft... Soms heeft het tijd nodig ;-)
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Beste Glenn,

Alvast welkom op het forum.
Ik ken veel mensen die als eerste opmerking hun neus optrekken wanneer ik hen voor het eerst vertel over mijn "vreemde" hobby (kevers kweken? Yuk!!! Die zwarte wriemelende torren?! Yakkes!!!), tot op het moment dat ze voor het eerst volgende exemplaren te zien krijgen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dan spreekt men plots over "juwelen" en "pracht en praal" e.d.. :mrgreen:

Mvg,
Tom
BrMaarten
L2
Berichten: 55
Lid geworden op: za 31 jan 2015, 18:39

Bericht door BrMaarten »

Haha idem hier :lol:
limburg vooruit
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 16 feb 2015, 14:33

Bericht door limburg vooruit »

Mooie dieren, zijn dat foto's van uw dieren?

Ik heb hier nog nergens een topic gevonden waar de leden hun eigen collectie plaatsen? Klopt dit of heb ik er over gezien.
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Heel mooi verbeeld Tom, kevers zijn inderdaad echt prachtig!
Cetonio
Parend imago
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 01 sep 2014, 19:52

Bericht door Cetonio »

Hoi Glenn,
Laat de foto's van Tom maar aan je vrouw zien, zo heb ik ook kinderen uit mijn klas overtuigd :lol:
Welkom op het forum.
Kol, Nicolai
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

limburg vooruit schreef:Mooie dieren, zijn dat foto's van uw dieren?

Ik heb hier nog nergens een topic gevonden waar de leden hun eigen collectie plaatsen? Klopt dit of heb ik er over gezien.
Dat zijn inderdaad foto's van mijn kevers (van vroegere kweken). Het klopt dat je inderdaad foto's van collecties hebt gezien. Die zijn hier ook zeker aanwezig! ;)
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

limburg vooruit schreef:Mooie dieren, zijn dat foto's van uw dieren?

Ik heb hier nog nergens een topic gevonden waar de leden hun eigen collectie plaatsen? Klopt dit of heb ik er over gezien.
In de sectie "foto's en filmpjes" staan flink wat foto's van door de leden gekweekte dieren, maar het overzichtje van Tom is alvast smullen!
Plaats reactie