Arend

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Arend
Ei
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 09 feb 2015, 22:08

Arend

Bericht door Arend »

Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op het forum, dus ik heb besloten me eens aan te melden.

In een ver verleden heb ik Pachnoda sinuata gehad, waarvan ik de larven vooral als voedseldieren uitdeelde aan vrienden.
Daarnast heb ik een tijdje Eudicella gralli gehouden. Na een verhuizing ben ik gestopt met kevers, maar de laatste tijd beginnen ze weer te kriebelen. Het lijkt me leuk om 1 of 2 leuke soorten te gaan kweken, maar wat precies staat nog een beetje open! Ik heb altijd wel plezier beleefd aan mn Eudicella's, dus wellicht is dat een idee. Mecynorrhina heeft mijn aandacht ook te pakken, dus wie weet!

Ik heb al gezien dat het forum boordevol informatie staat en dat er van alles gekweekt wordt door de leden, leuk!

Groeten, Arend
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag Arend en welkom op het forum ! Leuk om te zien dat men niet snel van het kevervirus af komt :-) Ben benieuwd wat je uiteindelijke keuze gaat worden. Veel plezier met de hobby en op het forum ! Vragen kun je altijd stellen en als je tips, trucks en ervaringen Wilt delen dan wordt dat ook zeker op prijs gesteld ;-)
Cetonio
Parend imago
Berichten: 257
Lid geworden op: ma 01 sep 2014, 19:52

Bericht door Cetonio »

Hoi Arend,
Wist jij dat je het 600ste lid bent op het forum?
En dat ik van harte welkom heet?
Welkom op het forum.
Kol, Nicolai
Arend
Ei
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 09 feb 2015, 22:08

Bericht door Arend »

Bedankt! En wauw, precies nummertje 600! Wat heb ik gewonnen? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Een eervolle vermelding in dit topic :lol:
Plaats reactie