Snor en Baard!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Snor en Baard
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 dec 2014, 15:04

Snor en Baard!

Bericht door Snor en Baard »

Wij zijn sinds gisteren in het bezit van 1.1 Chlorocola Africana Africana. Ik heb torretjes, kevertjes en beestjes altijd al geweldig gevonden. En gisteren op Houten in een opwelling de hele bups gekocht. Misschien handig als ik ook wat larven had aangeschaft want nu begrijp ik dat ik anders straks voor een lange tijd een leeg bakje heb..

Ik heb ze pas een dag maar ik vind ze nu al hilarisch. Het leek zelfs of ze even ruzie hadden op de tak, of ze deden de kevershuffle, ik spreek helaas geen kever.. Alle aankomende mannen zullen Snor heten en de vrouwen Baard, toch moeilijk om steeds nieuwe namen te bedenken.

Wat is een topic zonder foto's! Ons nederig bosje.

Snor.. Kever met een deukje in de bumper. Kan dit kwaad?
Afbeelding

Huize gezichtbeharing.
Van het bakje met blaadjes wat ik erbij kocht lijkt er na menging niets van over te blijven dus deze week maar richting bos.

Afbeelding
Arietuur
Oryctes nasicornis grypus
Berichten: 473
Lid geworden op: vr 30 mei 2014, 08:51

Bericht door Arietuur »

Welkom Snor en Baard! wat een heerlijk verhaal, ik word er enthousiast van!:)
Super mooie kevertjes heb je daar, de deuk in de bumper kan geen kwaad.
De bak ziet er echt geweldig uit, mooi om te zien!
Heel veel succes met de kweek!
Snor en Baard
Ei
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 dec 2014, 15:04

Bericht door Snor en Baard »

Bedankt voor het warme welkom! Ik ben zelf ook erg content met hoe de keverbak eruit ziet. Zo staan ze mooi in het zicht. De nieuwe larven en poppenbak gaan we ook op een speciale manier verwerken rondom deze bak, het wordt dus vervolgd!

Hopelijk zal dit koppel zich spoedig bewijzen. Voor de tussentijd zijn we dus op zoek om nog wat koppeltjes/vrouwen en larven aan te schaffen (ik kan volgens mij nog niet op het aanbod gedeelte van het forum). Onze dierenwinkel had ze zitten maar daar zaten alleen maar mannen..
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Dag SnorreBaard en welkom op het forum ! Whahaha een deukje in zn bumper, je weet het mooi te vertellen. :lol: Kan je inmiddels al op het te koop en aangeboden gedeelte ?
Plaats reactie