Hier ben ik

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
mark
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 nov 2009, 16:08

Hier ben ik

Bericht door mark »

Hallo,

Ik ben Mark, 14 jaar en ik ben vooral geïnteresseerd in insecten, reptielen en roofvogels.
De dieren die ik heb zijn de Psg 9 en ik heb 6 luipaardgekko's gehad. Ik heb ook een phyllocrania paradoxa gehad,
ik wil graag kevers houden, en ik hoop ook dat ik die binnenkort mag.

mvg,
Mark
Gebruikersavatar
Annette
L3
Berichten: 114
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 11:11

Bericht door Annette »

Hoi Mark,

Welkom op het forum! Leuk dat je kevers wilt gaan houden. Zet ze alleen niet bij je gekko's, volgens mij worden ze dan gesloopt ;)

Veel plezier op het forum!

Groetjes,

Annette
Mecynorhinella ugandensis, Mecynorhinella polyphemus confluens, Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Pachnoda aemula, Pachnoda sinuata flaviventris, Pachnoda marginata peregrina, Chlorocala africana africana, Chlorocala africana oertzeni,
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Hoi Mark ik heb je toegang gegeven tot de rest van het forum. Leuk dat je gekko's hebt, wij hebben ook Tjik-Tjaks in ons terrarium.
Ik denk dat je hier genoeg informatie vind wat betreft je toekomstige hobby. Veel plezier hier!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
mark
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 27 nov 2009, 16:08

Bericht door mark »

bedankt
Gebruikersavatar
Saerchy
L3
Berichten: 132
Lid geworden op: za 10 okt 2009, 11:07

Bericht door Saerchy »

Welkom Mark ;)
Mecynorhinella ugandensis
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata
Plaats reactie