Sander

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Sander
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: di 17 jul 2012, 01:19

Sander

Bericht door Sander »

Hallo mensen!

Ik ben Sander, 19 jaar en woonachtig in Purmerend.
De hobby in het algemeen houd mij al jaren bezig, en ik houd kevers sinds ongeveer mijn 14e.

Op het moment heb ik wat pachnoda soorten zitten en 4 larven van de Dynastes hercules occidentalis maar ik wil dit de komende tijd weer eens wat meer gaan uitbreiden.

Verders heb ik een sinds 2 weken terug een Lucanus cervus Threicae (geheel legaal). Zie bijlage..

Naast kevers houd ik ook het een en ander aan miljoenpoten, schorpioenen, slakken, amfibieën en reptielen.

Verdere vragen hoor ik graag!

Groetjes,
Sander.

Bijlage:
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6480_n.jpg
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Sander hartelijk welkom op het forum ! :shock: Wow wat een prachtige tattoo heb jij daar ! Leuk dat je je op het forum hebt aangemeld en hebt voorgesteld, je hebt nu toegang tot de rest van het forum ! Have fun :D
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

Welkom.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Sander,

Welkom hier! Mooi om de Lucanus weer te zien nadat ik die al in levende lijve mocht aanschouwen. Ben nog steeds onder de indruk van het mooie plaatje. Heb nog steeds iets van "die wil ik ook"!

Groeten,

Pim
pvweert
L2
Berichten: 80
Lid geworden op: za 06 aug 2011, 23:03

Bericht door pvweert »

Welkom, mooie Lucanus
Sander
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: di 17 jul 2012, 01:19

Bericht door Sander »

Hallo allemaal,

Bedankt voor de welkomjes =)

@Pim Haha, was inderdaad wel grappig om na het zetten meteen de jelly's op te halen =D

Hier een update van hoe mijn tattoo is geheeld.

Ergens september of oktober wil ik de volgende gaan nemen, en dat zal een Dynastes soort worden aan de andere kant van mijn kuit.
Plaats reactie