Een nieuw lid

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Zina
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: di 28 feb 2012, 16:08

Een nieuw lid

Bericht door Zina »

Hallo allemaal!

Ik ben Zina, ik ben bijna 24 jaar, moeder van zoontje Noah van 1 jaar en vriendin van Richard 26 jaar.

We hebben een oude hobby van mijn vriend weer op gestart, namelijk wandelende takken. We zijn nu in het bezit van de psg 1 (nimfen), psg 9 (eitjes) en de psg 278 (eitjes) Ook hebben we 3 Hierodula membranacea L2 besteld (bidsprinkhaan) en we zijn in afwachting van Achrioptera fallax eitjes (wandelende tak). Deze worden momenteel vers gelegd. :D In de toekomst zullen er vast meerdere soorten bij komen.

Omdat er veel mensen zijn die meerdere soorten insecten houden, leek het me leuk me ook in andere soorten te verdiepen. Zo begrijp ik beter waar over gekletst wordt op de verschillende forums.

Mijn vriend en ik vinden insecten zo leuk omdat je erg veel plezier hebt van een beestje wat relatief weinig kosten met zich mee brengt. Ook vragen deze diertjes geen uren werk per dag, waardoor dit goed te combineren is met ons dagelijks leven. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar we houden hier heel bewust rekening mee. We willen dieren niet tekort doen en alle aandacht en verzorging die ze nodig hebben ook daadwerkelijk kunnen bieden.

Ik hoop hier veel te kunnen leren en afentoe gezellig mee te kletsen.

Groetjes Zina
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

Welkom
simonvdr
Imago
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 05 dec 2011, 18:12

Bericht door simonvdr »

Welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
jeroen
Dynastes neptunes
Berichten: 309
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 19:09

Bericht door jeroen »

welkom Zina
hoornkever22
L1
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 23 jan 2012, 16:39

Bericht door hoornkever22 »

welkom
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Hoi Zina, je hebt toegang gekregen tot de rest van het forum. Ik zal alvast vertellen dat kevers minstens zo verslavende hobby is als wandelende takken en bladeren. Er zijn veel mensen die deze twee hobby's combineren.

Kevers en insecten zijn voor veel mensen interessant door het relatief weinige verzorging die ze vragen. Mijn vriendin is zo ooit gestart met kevers omdat ze in de weekenden niet op haar studentenkamer was maar toch iets interactievers als vissen wilde hebben.

Veel plezier hier!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
MatthijsB
L3
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 15:44

Bericht door MatthijsB »

Welkom! :D

_______________
Tenebrio molitor
Momenteel in het bezit van:
Pachnoda marginata peregrina (L3, imago's)
Chlorocala africana africana (L1, imago's)
Mecynorrhina torquata ugandensis (L2, L3)
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Zina en aanhang ! Hartelijk welkom op het forum ;)
Plaats reactie