Tips: maken keverterrarium

Hoe en wat omtrent de woonomgeving van je kevers
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Hey Mike, waar heb je die eerste tekening in gemaakt? Autocad of Google sketchup ofzo?
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Mike
Brachinus crepitans
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:34

Bericht door Mike »

Peter schreef:Hey Mike, waar heb je die eerste tekening in gemaakt? Autocad of Google sketchup ofzo?
Hey, ff snel in google sketchup gemaakt, het is vrij gemakkelijk te downloaden en om ermee te werken.

Mvg Mike

(aaaarhg ik haat azerty... belgie..zucht haha)
thijswuijs
L1
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 17:41

Bericht door thijswuijs »

haha sketchup of niet?
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

:lol: ha ha zooo ja die is vervelend hè ! En dan ook keer op keer zonder kijken beginnen totdat je op het beeldscherm ziet dat er geen snars van klopt...
thijswuijs
L1
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 05 jun 2011, 17:41

Bericht door thijswuijs »

Haha ik ken het;) wij moesten het gebruiken voor techniek-.-
Gebruikersavatar
Mike
Brachinus crepitans
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:34

Bericht door Mike »

hoihoi, toen ik in de 3e klas van het vmbo zat in bouwtechniek moesten we eigenlijk autocad gebruiken, hebben we de leraar dit aangesmeerd haha. Tis nog altijd erg makkelijk :mrgreen:
De stelling staat trouwens alweer even een poosje. ik ben alleen zoon vreselijke uitsteller dus er moet nog glas in haha
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

MFR schreef:hoihoi, toen ik in de 3e klas van het vmbo zat in bouwtechniek moesten we eigenlijk autocad gebruiken, hebben we de leraar dit aangesmeerd haha. Tis nog altijd erg makkelijk :mrgreen:
De stelling staat trouwens alweer even een poosje. ik ben alleen zoon vreselijke uitsteller dus er moet nog glas in haha
Je weet het, we zijn niet vies van foto's :mrgreen:
Je eigen gras is groener dan je denkt
Gebruikersavatar
Mike
Brachinus crepitans
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:34

Bericht door Mike »

Ja sorry, ik dacht zelf ook al van daar hoort een foto bij! Maar de camera´s zijn in frankrijk en niet hier bij mij :P Voor live beelden zoek je me maar op skype mensen xd msn kan ook haha :lol: (0,cnt p.m.)

Groetjes mike. foto's gaan nog wel ff duren :(
kilianosandy
Ei
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 23 jan 2013, 17:47

Bericht door kilianosandy »

heb je daar foto's ervan
FruityReptiles
Ei
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 15 sep 2014, 10:15

Bericht door FruityReptiles »

Ik weet niet of iemand het al genoemd heeft.. maar is het niet makkelijker om de aquariums in de onderkant van de kast te stoppen? qua gewicht..

Ik heb zelf ook een stellage, en daar staat alles zo opgesteld van licht naar zwaar en van warm naar koud. Het is een logistieke puzzel, maar zo gaat je stellage wel langer mee.
Plaats reactie